the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

OuMaGa'

Deci, tocmai am vazut un film super tare cu Beyonce. Ok, deci femeia asta canta, danseaza si joaca f bine. Nu prea aveam eu chef de filme daar, cum se anunta o seara chill am zis ca merge. Dupa ce m-am tot sfatuit cu Cristina cam ce film sa alegem, am gasit trailerul de la "Obsessed".

In linii mari, filmul, thriller de altfel, prezinta "drama unui barbat hartuit de o femeie". Derek, e om de afaceri, casatorit de 3 ani cu Sharon si tata a unui baietel de 2 ani. Destept tipu' n-am ce zice insa, la un moment dat femeia face legea. Lisa e "tempgirl" la compania in care lucreaza Derek asa ca in scurtul timp pe care il petrece in firma, isi face o obsesie pentru D. si incearca sa-l cucereasca. Cand el cedeaza, lucrurile nu mai sunt atat de amuzante nici pentru el si nici pentru Sharon.

In fine, mai multe detalii nu dau INSA Beyonce joaca rolul femeii care pune piciorul in prag pentru casnicia ei si mai ales pentru barbatul ei. Din punctul meu de vedere, rolul i se potriveste de minune and she's definitely a fine woman!

Mi-a dat de gandit putin filmul asta. What if men are actually innocent sometimes?...

Enjoy:D

http://www.youtube.com/watch?v=JBq8clz1nvQ

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu