the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Working class babe!

Azi-dimineata la 7:00 - "Fir'ar ma-sa de treaba!"..in jumatate de ora m-am trezit, m-am imbracat si am iesit pe usa. Drumul cu maxi-taxi a fost al naibii de lung. Ideea e ca nici nu stiam unde anume sa ma opresc :)). Dar, intr-un final am oprit la destinatie, mi-am luat materialele si am plecat, cu Cristinutsa la brat, sa ne facem treaba :>.

Nu e un job greu sa plasezi niste fluturasi in poste, insa e al naibii de obositor. Mai ales sambata, mai ales in blocuri cu interfon si mai ales pe o vreme de 2 lei. Insa a fost ok. Dupa o cafea in Geenie, ne-am facut curaj pentru inca 2 ore in Modern. Acolo a fost mai usor. Tin sa precizez ca am avut o companie foarte placuta, care a suportat cu muult stoicism trancaneala mea :D. Ma plictisesc enorm de repede asa ca ziua de azi a necesitat un maxim de intelegere.

Din cartier in cartier, din bloc in bloc, din scara in scara, am ajuns la treptele LUI. A fost un sentiment ciudat. Ma aflam in fata scarilor si am avut un deja-vu. Era iarna si ma duceam la el, sa vedem un film. Apoi altul in care, vara fiind, in sesiune, mergeam la el sa invatam. Am avut un nod in gat si un gol in stomac. Am pus fluturasii in poste si am stat cateva minute cu ochii la zidul mazgalit de la parter, apoi m-am uitat in jur. Am iesit repede, auzind cativa pasi pe scari. Asta a fost un milestone al zilei de azi.

Acum sunt acasa si inca incerc sa ma incalzesc dupa ziua petrecuta pe strazi. Am vorbit un pic cu Cza, si fetele ma tot intreba despre ce urmeaza sa facem diseara. I'm wasted, dar nu vreau sa stau in casa. Mi-e dor sa dansez roll-call-uri, sa vad oameni din toata tara stransi in aceeasi incapere, sa nu ma gandesc la nimic altceva decat momentele alea. Mi-e dor de mult mai multe lucruri, dar sunt in etapa de tranzitie cu mine insami...

Am o migrena puternica! Sper sa nu fi racit azi. Fadwa ma indeamna sa iau paracetamol. Mult paracetamol :)). Numai sa fiu gata de cantat in seara asta.

Azi imi place melodia asta! Kuss kuss!

P.S. changed my mind...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu