the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Peaceful Thoughts

Trebuie sa renunt cumva la obiceiul schimburilor 2-3 chiar 4-5 (inside joke cu P.). Ma trezesc muult prea tarziu si pierd toata ziua. Imi plac totusi discutiile nocturne. Sau bajbaielile pe site-uri si bloguri si pe youtube. Incep sa ma obisnuiesc cu stilul asta "burlacesc" daar nu intentionez sa ajung in extrema cealalta de coach potato.

Ieri am trimis un CV si o scrisoare de intentie pentru un job destul de important in Bucuresti. Mi-a luat putin pana m-am gandit sa fac pasul asta, pentru ca, asa cum mi-e firesc, ma gandeam la tot felul de scheme care s-ar fi interpus in calea mea. Ieri seara insa mi-am zis "what the hell?!" si am trimis. In cel mai rau caz pot fi acceptata.:D Atunci ar trebui sa ma gandesc cu adevarat la schimbarile ce ar veni una dupa alta, la facultate, la licenta, la mutatul in Bucuresti, la chirie, la tata, Cza si bunicii mei. Insa deocamdata nu ma pregatesc pentru momentul ala. M-am decis sa fiu luata prin surprindere.

Cum ziceam, imi plac discutiile nocturne si mai ales cele care ma provoaca sa traversez perioada asta ciudata. Trebuie sa multumesc unor persoane care au multa rabdare cu mine, si-si petrec minute bune sa-mi explice cum e cu viata si dragostea si toate lucrurile care stau departe de smiorcaielile mele. Aseara imi spunea P. ceva foarte adevarat! Sunt multe lucruri in lumea asta care dor mai mult decat o inima indoita. Sunt si mai multe lucruri care se intampla mult mai rau pentru oameni mult mai buni decat mine si intr-adevar, sunt multe lucruri pe care nu le-am incercat, multi oameni pe care nu i-am cunoscut si multe locuri pe care inca nu le-am vizitat. 

Azi am vorbit aproape o ora cu Cza. Era la facultate, putin suparata din cauza unei zile nu f roz pentru ea. Am linistit-o (sper!) spunandu-i ca oamenii sunt la fel peste tot si mai important ea este la fel peste tot. De aceea, oamenii se vor simti mereu amenintati de modul ei matur si inteligent de a privi lucrurile sau de ambitia ei. Oricum e geniala in felul ei profund de a fi si viata o s-o poarte pe drumuri frumoase. Sunt sigura de asta! Am vazut-o la webcam si i-am aratat si eu o poza de la betia de sambata. Ne-am laudat una pe cealalta si ne-am pupacit virtual. Zicea ca in curand o sa aiba internet "acasa" si vom vorbi in fiecare zi. Abia astept! Pierdem prea mult timp povestind zile intregi in cateva minute.

Afara e urat si monoton iar in camera mea e vesnic noapte. Intr-una din zilele astea o sa renunt la draperii si o sa "schimb polii". Probabil de asta mi-e si greu sa-mi dau seama cand trebuie sa dorm si cand nu, fiind nevoita sa-mi atasez mereu castile la urechi. Oricum ador sa ascult muzica. In ciuda starilor fluffy din ultima perioada, ma bucur ca l-am descoperit pe Josh Groban. Tot Czei ii datorez acest lucru. Cand a plecat mi-a lasat mp3-ul ei asa ca m-am grabit sa pun un folder pe care-l facuse ea cu cateva zile inainte sa plece. Si am ascultat pentru prima oara "February song" si apoi "Remember when it rained". E genial!

In curand voi face o lista cu muzica mea preferata. O sa-mi fie greu, pentru ca "e multe" daar, probabil o voi updata pe parcurs. Intre timp, ma duc la o discutie cu tata, kuss kuss!

[:X]


1 comentarii:

off mai zizu cum esti tu emo..:x.. josh nu e bun de ascultat cand esti singura. Eu inca sunt la facultate. E aproape 7 aici si mai am inca 2 ore.. sper ca esti mai linistita decat mine si ca ai sa renunti la dormitul pana la jumatatea zilei... Trage draperiile inainte sa te culci, asa dis de dimineata o sa fie lumina in camera si vrei nu vrei ai sa te trezesti. Te tzuc si ma rog pentru net. Love iu.

 

Trimiteți un comentariu