the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Speed

Cine zicea ca mersul cu maxi-taxi nu e fun?..Well tocmai m-am intors dintr-o experienta asemanatoare cu deraierea trenului din vara:D. Ce?!?!..veti spune probabil.

Pai am fost cu tata in Real. Trebuie sa marturisesc ca a fost prima oara cand eu si tata mergeam in Real. Si pentru ca a fost prima oara, si cum se zice "prima oara totul e mai special", well s-a intamplat sa fie exact dupa zicala.

Ne-am urcat noi intr-un maxi-taxi nici prea prea, nici foarte foarte. Era oricum promitator. Eu m-am asezat pe un scaun iar tata..s-a inghesuit langa un nene asezat fix in spatele meu, care se plangea ca nu are loc. In timp ce purta o discutie "deloc banala" cu tata despre motivul pentru care soferul nu lasase mai mult spatiu intre banchete, nu puteam sa ignor melodiile de la radio. Cred ca era Magic FM pentru ca obisnuiam sa ascult postul asta mult, uneori chiar si in masina LUI. Oricum, conversatia lor se sfarsise de cateva minute iar eu nu ma mai gandeam la melodiile de pe banda ci la bataile din picioare ale omului asezat fix in spatele meu. M-am amuzat de cum batea sacadat cu piciorul in podea pe ritmurile unei melodii mai vechi.

La un moment dat masina facea cam urat. Geamurile erau toate aburite, muzica era data puutin cam tare si noi, pasagerii, stateam zgribuliti in scaune. La primul hop nimeni n-a scos niciun sunet desi cascasem toti ochii putin ingrijorati. Soferul insa, enervat de situatia care-l punea intr-o postura nu tocmai placuta, a calcat acceleratia. Ne spuneam toti in gand "ploaia e de vina". In cateva secunde insa masina a inceput sa se clatine dintr-o parte intr-alta incat mi-am amintit fix noaptea in care m-am trezit cu camera cristinei in cap si trolerul pe brate. Stiu c-am baiguit ceva gen "la naiba nu se rastoarna si asta acum!" desi totul se calmase.

Dupa ce s-au mai eliberat locurile m-am asezat langa tata. El privea linistit pe geam ca si cand nimic nu se intamplase. Dadea vina pe Primarie :)). Am zambit iar. Momentul ala imi amintise de Baile Herculane si cu el imi reveneau amintiri de peste tot. Am ajuns insa la Real si ploaia mi-a inlaturat orice gand.

Doar atat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu