the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Springtime

Damn azi e atat de frumos afara incat ma copleseste! Am petrecut un pranz pe cinste cu bunicii mei, ca de obicei sambata. Imi place la nebunie sa-i observ pe amandoi discutand, ciondanindu-se pentru nimicuri apoi impacandu-se zambindu-si cald unul altuia. Nu e familia perfecta insa e singura pe care mi-o pot imagina si pe care prefer sa o am drept model.

Ai mei au avut un trecut demn de telenovele. Multa drama, multa dragoste, multe diferente si in final, dupa doua divorturi..liniste. Nu-i condamn. Poate doar pentru ca au incercat iar de dragul nostru, al meu si al Czei, desi ne-au amagit inca o data cu imaginea unei familii. Acum insa, tata isi face datoria in mod dublu si il iubesc si-l respect mult pentru asta. Unii ar zice ca e un martir, pentru ca traieste cu doua femei in casa, pentru ca ne-a suportat in adolescenta, in crizele de rebeliune, in zilele alea si mai ales, in clipele de independenta. El insa isi spune mereu ca pentru noi traieste si ca nimic nu-l face mai fericit decat noi doua.

Vorbeam azi cu bunica, in timp ce ea-si calca cu pasiune hainele, despre ce-am mai facut eu. Stie toata povestea, chiar mai multe decat ar trebui sau ar vrea sa stie majoritatea bunicilor. Insa noi avem o relatie foarte speciala. Nu pot sa-i ascund nimic, si chiar daca as face-o ar fi o prostie. Ma cunoaste prea bine si sfaturile ei mereu imi sunt de folos. Am baut o cafea rasfoind paginile revistei Click si comentam indignate despre cum se schimba lumea, cum o iau razna oamenii, cum renunta atat de usor la tot pentru altceva.

Apoi am ajuns acasa. Pe drum, mi-am luat putin timp sa ma uit in jur. Imi place la nebunie sentimentul de primavara. E o libertate in tot, oamenii sunt parca mai calmi, mai veseli. E anotimpul meu preferat! Chiar ma gandeam ca acum aproape o luna, A. a cumparat niste ghiocei pentru mama lui, si mai in gluma mai in serios imi zice :"ti-as lua si tie dar se supara D. asa ca il voi lasa pe el sa ti-i cumpere pe primii din anul asta." And yep...nu mai conteaza. Doar ca imi venise asta in gand.

In seara asta intentionez sa cant. Tocmai am planuit o iesire cu Cristinutsa si alti cativa prieteni. Nu vreau sa stau in casa, nu azi, cel putin. Afara s-a schimbat subit vremea. Sper ca nu din cauza entuziasmului meu.

All for now. Kuss kuss! [and some Tiesto] 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu