the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

1 mai, 2 mai, ce mai?

Mi-e cald si la televizor nu e nimic interesant. Am incercat sa adorm, sa recuperez orele pierdute aseara la petrecerea lui A. apoi dimineata prin oras insa n-am reusit neam! Ieri dimineata ma frustram de zor pentru decizia de a fi ramas acasa in loc sa merg in Vama. Dupa ce am vb cu R. am realizat ca a fost o decizie buna in vreme ce cam jumatate din Romania a fost acolo si mai mult decat atat, as fi vazut personalitati locale  de care m-am cam plictisit sincer. Petrecerea lui A. a fost binevenita. Oameni de calitate, muzica, bautura, bautura, muzica si oameni de calitate :D. Sunt mandra sa marturisesc ca, spre deosebire de ultima petrecere la care am baut suficient incat sa scap de orice fel de jena in a spune lucrurilor pe nume, de data asta m-am tinut tare bine.[i-auzi A. :-"] Evident nu mi-am putut tine gura inchisa prea mult timp si un "tovaras" a suferit cateva modificari in viziunea mea usor faultata la momentul respectiv. N-am niciun fel de remuscare, in fond, realitatea trebuie acceptata right? Si el stie ca Dumnezeu nu prea-l iubeste :)). In fine...

Spre dimineata P. a venit cu doi prieteni de-ai lui si am constatat inca o data ce mica e lumea. Unul din prietenii lui o cunostea pe O. asa ca everything worked just fine. Imi plac petrecerile astea spontane, lumea improvizeaza, nu sunt mari asteptari, nu ai niciun plan, altul decat ala in care te imbeti pusca si uiti de tine macar pentru o noapte, sau uiti ca nu esti pe malul marii cu restul lumii. In taxi, tipul imi zice "daca vrei sa razi uita-te in stanga mea". Doi petrecareti amortiti rau de tot se chinuiau sa traverseze strada. Unul din ei mai hotarat era deja pe trotuar insa al doilea se chinuia din rasputeri sa gaseasca drumul :)). Ne-am zis amandoi, si eu si taximetristul, ca "toate betiile se termina la fel". Betia de aseara a fost chiar memorabilasi cu gazda, si fara gazda :)) [A. esti constient ca aseara ai facut "investitii in imagine"] si cu siguranta a fost un 1 Mai pe cinste.

Am mai multe chestii care imi trec prin cap si ar fi de povestit, daaaar, ca la orice petrecere, unele lucruri raman in istorie si-atat, fara prea multe comentarii. :D

Lotta luv party people!

1 comentarii:

Bai daca te-ai simtit binenu conteaza ca eu am parcat mai devreme. Remarcabil e ca m-am putu odihni chiar foarte bine si ca am revenit fix la timp ca sa fac curat:))

 

Trimiteți un comentariu