the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Respiro

M-am plictisit teribil. Nu pot sa inteleg cum se leaga marketingul de analiza filamentului de bec si a termostatului din frigider. Mi se pare stupid, si mi se blocheaza creierul aproape instantaneu cand imi arunc ochii pe vreun curs cu formule si tot felul de metode traznite. Azi nu e zi de invatat, i'm sorry. E urat afara si monoton, e timpul potrivit pentru un film bun, sau o carte si mai buna, cu muzica pe fundal sau poate doar somn:D. Am pierdut ore bune aseara citind despre brainstorming si alte tehnici de "stimulare a creativitatii" si n-ar strica sa le recuperez.

Ce ti-e si cu facultatea asta! In 2 zile ar trebui sa ma imbrac frumos si sa "domnesc" vreo doua ore peste colegii mei cei multi dar putini (intelegeti voi) sustinand un discurs despre ce-a fost si mai ales despre ce urmeaza. As putea sa scriu pagini intregi despre aproape orice subiect insa imi intepeneste pixul pe foaie cand ma gandesc la discursul de sfarsit de "etapa importanta a vietii". Mi-ar fi mai usor daca as simti cumva ca pierd anumite lucruri sau ca intr-adevar sunt recunoscatoare unora pentru educatia mai mult mai mai putin formala, administrata mai de-a sila, mai de ochii lumii, in cei 3 ani de facultate. Multe lucruri dragute se petrec acum, la sfarsit, dar e stupid sa le mentionez pentru ca sunt oarecum fortate. Cu totii stim ca am fost nevoiti sa ne frecam coatele unii de altii pe bancile facultatii, fara sa incercam prea mult sa ne cunostem dar nu suntem straini, nici cunostinte, poate nici prieteni. E ciudat. 

Nu am chef de nimic. Sunt intr-o perfecta stare de repaus, o delasare bolnavicioasa cu care ma complac de cand ma trezesc si pana adorm iar. Imi lipseste soarele si tanjesc dupa o plaja cu nisip fin, marea la picioare, un bronz perfect si gheata. As putea sa zac zile intregi in decorul asta. Ma multumesc deocamdata cu muzica buna si distractia din bucataria R. 

Melodia zilei :

Lotta love babies! and sun.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu