the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Ar trebui

Ar trebui sa invat dar nu vreau. Ar trebui sa ma lupt iar cu torentii dar nu vreau. Ar trebui sa caut mii de optiuni si sa-mi refac adunarile si scaderile, sa le combin, sa le calculez iar, sa le uit pe un raft departe de inima mea, dar nu vreau. Ar trebui sa ma ascund, sa scriu un post despre nimic sau despre prea mult, dar nu vreau. Ar trebui sa las urme peste tot, intre cuvinte si stari, intre mine si lume, dar nu vreau. Ar trebui sa ma prefac ca nu-mi pasa, sa ignor poze, sa ignor amintiri, dar nu vreau.

Ar trebui sa ma opresc, sa continui sa zambesc tamp, sa dansez, sa tip, sa plang si sa o iau de la capat, toata noaptea, toata saptamana, toata luna. Aaaaaaaaaaaaaaaaa!! I love it!!!

Sunt in curand 100 de zile. In fiecare zi am zambit, am plans, m-am ascuns, am disimulat, am iubit, am urat, am tanjit, mi-a fost dor, mi-a fost al naibii de dor, am fost singura si impreuna cu ei, am fost sigura ca ma insel dar am continuat sa gresesc, am fost sigura ca nu merita dar am stiut ca e in zadar sa ma mint. In sfarsit nu-mi mai e teama sa recunosc ca da, am meritat toate cele 100 de zile, si mai merit inca pe-atat si poate niciodata numarul de zile n-o sa fie deajuns sa stearga ceva atat de frumos, ca ultimul an. Dar e trecut, si il accept si il iubesc si zambesc cand inchid ochii si inca am aceiasi fluturi in stomac. Indiferent de orice, e anul meu, e anul pe care mi l-am dorit si care m-a ridicat la cer de 1000 de ori. 

Damn, i'm fluffy. Niciodata nu e tarziu sa te trezesti, sa te uiti in oglinda si sa-ti zici "misca-ti fundul si cucereste lumea!" si niciodata nu e suficient sa spui "te iubesc" fara sa arati lucrul asta. Azi am cucerit lumea si azi m-am simtit mai iubita ca oricand. Zambesc tamp si atat. E sublim.

Lotta luv!!

6 comentarii:

si pune mana si invata! nu face ca fadwa! ca va pedepsesc pe amandoua!

 

iti doresc o lume roz,pt ca meriti!
(si cand spun roz...nu vreau sa-ti strici un ochi si sa vezi spanchi culori aiurea) :*

 

yes mom:*..and thanks >:D<

 

oo..marusia, fluffy..cine ar fi crezut.Si pentru mami:mereu ma lasi la urma nu?:(((

 

te iubesc la fel de mult,sa stii :*.doar ca tu n-ai probleme de tipul asta.Ale tale sunt mai...speciale.OPT milioane!!

 

Trimiteți un comentariu