the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Ganduri de schimb [05/05/10]

Mi-e somn. Sunt in schimbul 2, se pare, cu parul ud si un prosop aruncat aiurea pe pat. Mi-e lene sa inchid usa de la balcon, imi place aerul proaspat si lumina dintr-un singur punct. As putea sa inchid fereastra asta dintr-un singur click dar ce folos ar mai avea postarea de azi dupa un somn bun, despre ziua de ieri? 

Prea multe sentimente ciudate m-au incercat, multe emotii, cateva sclipiri de moment, impulsuri, dezamagiri, reveniri cu picioarele pe pamant, portii satisfacatoare de ras, impliniri, sperante. A fost ziua ei, momentul ei de reflectie, poate impacare cu sfarsitul unei alte etape din viata, clipa in care, cu siguranta emotiile au coplesit-o dar i-au dat curaj sa priveasaca inainte. Mi-au placut la nebunie agitatia din taxi, forfota din i30, scena din "o zi cu familia traznita" din CaJu, pozele, glumitele noastre, felul in care ne sarbatorim si ne bucuram impreuna toti pentru unul. Pe bune ca m-as mai urca inca o data pe tocuri [si tb sa precizez, pantofii aia ar tb folositi ca metoda de tortura in inchisorile din Rusia :))] si m-as mai trezi cu noaptea in cap sa repet ziua de ieri.

E tarziu si parul e inca ud. Din noapte, luna-mi face cu ochiul prin draperiile verzi. Ieri, telefonul tau m-a salvat. Multumesc!:*Aveam nevoie sa ma conving ca gresesc, ca eu nu sunt asa, ca nu vreau sa fiu asa si ca e timpul sa ma obisnuiesc cu ideea ca intrebarile mele nu vor primi raspuns niciodata. E mai, e o luna frumoasa, e luna in care, curand si eu o sa inchei o alta etapa. Nu vreau sa o pierd inutil, nu vreau sa traiesc in trecut, nu vreau sa fiu alta decat sunt, sa ma ascund, sa ma eschivez, sa ma mint. In mai, ma alatur provocarii lansate de T. prin ultima postare, si o sa iubesc fiecare minut. Suntem eu si ei, deocamdata.

Lotta love!

[P.S. Imi place ultima scrisoare a lui M.] 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu