the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Bottom line, we're fine

Ploua. Ploua de cateva ore bune. E "ploaie de vara ce a suferit mutatii de toamna" spune el. Eu spun ca e ploaia potrivita in locul potrivit, la momentul potrivit, prinsa in episoade confuze de ganduri obtuze si idei transparente pe strazi pustii. E ploaia noptilor toride in care vom tanji toti dupa inca o picatura de apa. Aproape ca am vrut sa ma descalt si sa dansez. As fi dansat pe melodia care ma urmareste de vreo doua zile.

Mirosul de sangria s-a sters in cele trei reprize consecutive. Inca un episod din viata cu "Marusia cea neindemanatica" s-a pierdut in discutii si zambete si imbratisari. Ce dor imi era de Cristina :X si acum e acasa. In curand vine si Zuza mea mica :X, abia astept:D. Azi-dimineata motaiam de zor, gandindu-ma ipohondric ca voi muri inainte de vreme iar acum abia astept ziua de maine cu urmatorul episod din serialul meu favorit pe play. Life is good sometimes.

Lotta love! ... and let it rain cuz it's damn good![+ this:]

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu