the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Ready for the weekend

Yey! Aseara (sau azi-dimineata) stateam in super masinuta lui Marius [pe care l-am tinut in brate acum vreo 23 de ani:))...bine! mama:))] cu 3 nebuni care nu se mai saturau de bancuri si glume intre ei si fumul de tigara se ridica iesind prin trapa, Spike se auzea pe fundal iar eu admiram ploaia care cadea timid. Ma uitam la ei si-mi aminteam multele traznai, noptile pierdute si vremurile in care nu-mi pasa de nimeni si nimic. Pentru cateva ore m-am simtit ca atunci. Ciudat cum timpul iti scoate in cale oameni pe care ii tineai ascunsi in memorie, exact cand ai nevoie de ei...


Can you stay up for the weekend
And blame God for looking too old?
Can you find all that you stand for
Has been replaced with mountains of gold?


You cannot dream yourself to notice
To feel pain and swallow fear.
But can you stay up for the weekend
Till next year?
*

[...imi era dor de voi:*]

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu