the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Dezordonat

Ah:X ce-mi place sa danseeeeez :X Nu's eu experta da' in seara asta am facut-o pe profesoara :)) Cei doi "prieteni" foarte interesati in ale dansului s-au incurcat in picioarele lor stangi pe ringul de dans dar au stat (macar!) cuminti in banca si au primit lectia de pasi pe ritmuri de bachatta si salsa :> [vai ce narcis sunt :))]

Am zis sa postez replica asta geniala : "Auzi pisi da' prietenu':>?...Aoleu da' ce ochi frumosi ai!... ia lasa prietenu'!" =)) si mai e si replica R. cu miscarea de cutit infipt pe ritmuri de Fernando =)) pe care nu pot s-o reproduc. Gizaaaaaaaaaaas!!! It was fun!:X

Iar sunt in schimbu' 2, iar o sa-mi ia vreo 2 ore sa ma trezesc. Maine e iar e vineri, omg ce repede trece timpul. In curand termin facultatea, aia mica se intoarce acasa [:X] si apoi, who knows?, poate plec pe pamant portughez. Damn! chiar ca incep sa ma rezum la cuvinte.

Mi-as lua un catel. Un catel frumos si draguts, poate pufos sau cel putin la fel de dragalas cum sunt cei din rasa Sharpey (sau cum s-o scrie!). Nu mi-ar displacea nici un Terrier sau un Bichon:X sau chiar un buldog francez (ca tot sunt Zizu si tata innebuniti dupa ei!). Dap! mi-ar placea un catel.

Pentru cei care ma urmaresc, multumesc ca ma cititi, scuze poate, pentru postul asta, sunt doar ganduri d-ale mele aruncate dezordonat intr-o fereastra. Mi's dragi insa, ca-s ale mele, si eu sunt a lor, si cam atat.

Noapte buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu