the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Hippie monday

My head is giving much but i don't know what to choose.

Cred ca totul incepe marti, de ziua copilului. A fost inca un prilej pentru K. sa stranga cativa oameni in sufrageria lui cozy si sa-i tina cu bautura in fata televizorului cu discutii multe si diverse despre orice si nimic. In seara aia R. mi-a zis o chestie inteligenta pe care am aplicat-o de fiecare data, inainte de examen : "Gandeste-te ca faci un lucru care-ti place si pune-ti bine in minte chestia asta pentru ca o sa te ajute sa te trezesti devreme, sa citesti, sa recitesti si eventual sa ramai si cu ceva in minte." Bun sfat, vorbe de duh chiar!

***

Sesiunea mea s-a cam dus, am invatat pe ultima suta de metri (asa cum imi place), n-am dormit, m-am stresat, m-am crizat, m-am iresponsabilizat cu succes si in final, mi-a mers foarte bine :D. Desi mai am un ultim examen vineri, prefer sa cred ca ce a fost mai greu a trecut si s-a dus al naibii de repede toata agitatia aia, pe care azi am simtit-o mai mult ca oricand.

**

Mi-am petrecut week-endul altfel, vineri Coma, sambata seara lansarea lui N. si C. bineinteles :D, eu si F. ne-am comportat ca niste veritabile"groupies" fredonand incontinuu melodii, am prins rasaritul pe strazi, mai mult sau mai putin lucida, cu stari diferite si multe si bune. Duminica dimineata, m-am chinuit sa-mi scot bratara de la mana dar n-am reusit . Am adormit cu ea si m-am trezit cu gandul ca nebunia inca nu se sfarsise. Vorba lui, "parca era dimineata de dupa Revelion". I love that feeling. 

*

E inceput de saptamana, e cald si frumos, am un chef nebun sa stau degeaba, sa ascult muzica, sa recuperez episoadele nevestelor mele disperate :X, sa citeeesc. O sa incep insa cu "portia de strada" si oameni si bancute si glume si rasete. 

Lotta love, M.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu