the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Dimineata pe racoare

Sunt doua lucruri pe care le fac involuntar in fiecare dimineata, dupa ce ma trezesc. Pe marginea patului, usor ametita, caut cu mana telecomanda si cu piciorul papucii. Abia dupa ce televizorul se deschide, evident pe un post de muzica, cu camera rasunand, pot spune ca m-am trezit cu adevarat. Urmeaza apoi rutina zilnica: spalat, mancat si indubitabil, cedez ispitei de a deschide si calculatorul, verific mailuri, citesc horoscop, imi clatesc ochii pe diverse site-uri, aplicatii, etc. lucruri nefolositoare care iti consuma timp, energie dar care iti umplu spatiul dintre azi si restul zilelor.

Azi-dimineata m-am trezit cu usa larg deschisa, soare ioc si fara niciun chef sa fac stiinta. Pe VH1 era topul lui George Michael (gay..but gay friendly!), pe birou stateau imprastiate grilele pentru licenta, cateva pixuri si mp4-ul asupra caruia mi-am odihnit ochii cateva minute. Mi-am zis ca e un semn, sau asa am preferat sa cred. Mi-am facut o cafea si m-am cocotat in pat, printre perne, cu telecomanda aproape. 

I ain't ready for science yet! Imi place asta:

Lotta love honeyz, M.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu