the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Last yard

I love this :
*
*
N-am timp! Zilele astea simt ca sunt intr-o cursa contra cronometru. Vreau sa ascult mai mult, sa vorbesc mai mult, sa rad mai mult, vreau sa te tin de mana mai mult, sa te sarut. Vreau sa merg prin aceleasi locuri dragi, prin cele pe care am incercat atat de mult sa le inlocuiesc, pe aceleasi strazi, pe urmele acelorasi pasi.

Zilele astea vreau sa memorez tot. Vreau sa ma asez pe o banca si sa observ oamenii cum trec, sa le vad chipurile de aproape, mai ales pe ale lor.[:x] Nu vreau sa pierd secundele dormind, nu vreau sa irosesc clipele cu prostii. Nu vreau, dar e greu. E greu si e ciudat. E aproape si ma consuma asteptarea pe care o evit dar care ma ajunge din urma.

Vreau sa ma adun zilele astea. Vreau sa ma pregatesc moral pentru absenta lor fizica, vreau sa le pastrez vocile in minte, rasetele, glumele, gesturile. Vreau sa inregistrez tot, zilele astea.
Pe ultima suta de metri, simt ca intr-un timp atat de scurt, toate lucrurile pe care le credeam adevarate s-au dovedit a fi false. Toate imaginile, prejudecatile, toate conceptiile despre viata, despre prietenie, despre iubire, s-au schimbat. Toate s-au intors invers, piesele s-au aliniat si fricile s-au inlocuit.

Mi-e teama de gandul ca m-as intoarce intr-un loc uitat. Mi-e teama sa nu uit.
Mi-e teama zilele astea. Mi-e teama si mi-e dor. E un dor anticipat, pe care sper sa-l pastrez indeajuns de mult incat sa ma aduca inapoi, la locul meu, langa ei.

Lotta love, M.

2 comentarii:

Te inteleg perfect... si simti cum timpul nu mai are rabdare. Asa e viata, schimbatoare.

Mi-e dor de tine... si nu iti fa griji, in curand ne vedem in Portugalia.

Mwaaah!

 

Si mie mi-e dor de tine!...Ah, ce bine ar fi sa ne vedem:X Te puup!!

 

Trimiteți un comentariu