the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Friends ... with love!

Nu credeam niciodata ca am sa simt ca distantele se injumatatesc intr-un ochi de prieten bun. Nu credeam ca inima poate sa-mi bata cu putere, atat de tare incat sa-i aud bataile din afara, din afara trupului. Nu credeam ca intr-un minut, haosul, agonia de emotii ambalate in vid, se pot evapora deodata, si toate temerile, toate fricile strans legate de trup si de suflet, se pot dezlega...

Multumesc Fadwa, Cristinuta, Cristi, Klin, Roxana, Alexandra, Pruny, Florin, Alina, Dani, Raluca, Oana, Biki, Adriana, Vlad, Alex, Udruts, Cornel, Vio, Claudiu! Sunteti minunati!

Ma plimbam cu A. incercand sa recuperam timpul pierdut strans in saptamanile cu master si alte nebunii. El era plecat la S. impreuna cu prietenii lui iar F. renuntase sa mai plece la T. din cauza "excesului de dragoste" cu o seara anterioara (lets call it this way hon). Urma sa fie o seara placuta de sambata, cu discutii interminabile despre una..despre altele, prin care puteam sa trec peste stresul interviului, peste zilele impartite si durerea de cap.

"Hai sa termin ce aveam de zis! Apoi intram." mi-a zis ea. Asa ca vorbele si gandurile s-au amestecat, fara sa banuiasca nicio clipa ca ordinea avea sa le fie stricata. Cand m-am apropiat de usa am recunoscut cateva persoane. M-am intors speriata si i-am zis "Ce cauta toti oamenii astia aici?" Nici prin cap nu-mi trecea ca inauntru, oamenii dragi mie ma asteptau. Am incremenit! El nu era la S. ci era acolo, printre baloane, zambind. C nu era in Bucuresti ci ma imbratisa cu drag, K si R. nu erau acasa ci ma priveau cu drag de la masa. Nu cred ca pot sa descriu in cuvinte tot ce am simtit in momentul ala! F. ma privea la fel de emotionata si eu simteam ca plutesc. Curand, m-am dezmeticit, mi-am sters rimelul si m-am asezat in capul mesei pe care o s-o pastrez mult timp in gand si in suflet. A fost o seara minunata, mult peste ceea ce credeam ca pot sa simt, mult peste ceea ce credeam ca mai exista, mult peste asteptarile mele.

Sunteti minunati!!
*
*
Lotta love!! [P.S. this isn't goodbye]

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu