the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Somnus

Mi-e somn.

Mi-e sooooom [=p~]. Cateodata am impresia ca as putea sa dorm un an de zile incontinuu incontinuu. Fals gand! Si deloc realist. Mi-ar lipsi prea multe lucruri, prea multi oameni. Deci da! Nu :)).

Ca de obicei, cand dorm putin, am un nivel de energie impresionant. Azi-dimineata mi-am imaginat ca dormisem o vesnicie, numai sa ma motivez sa ma ridic din pat, sa ma imbrac si sa-mi indeplinesc sarcinile constiincios. Imi venea sa plang. Literally! Incep sa cred ca am o problema cu somnul, defapt nu cu somnul ci cu actiunea de a dormi mult [si prost:D]. Cum e corect pana la urma? "Defapt" sau "de fapt"? Hmm :-? Cum ziceam, somnul e inamicul meu no 1, cel putin for now. Orice tentativa de a cadea la pace cu principalul suspect in micsorarea zilelor, e in zadar. I need a schedule or someone willing to push me out of the bed early in the morning. Hmm :-? now where can i find that?

Bineinteles, as putea oricand sa ma apuc de invatat pentru interviu sau sa ma gandesc de pe acum cum o sa-mi inchid valiza. Neeah! Mi-e somn! Azi mi-e somn si-atat.

Luv, M.[(:|]

2 comentarii:

Marusie.... o viata ai si pe aia o dormi... ntz ntz ntz. Parerea mea proprie si persoanala e sa te apuci de valiza cat mai repede :))

 

Mda..la asta ma gandeam si eu :D:*:*

 

Trimiteți un comentariu