the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Sleeping disorder

Ante-scriptum : "Somnul n-are alt rost decat uitarea timpului, principiului demonic ce vegheaza in el."(Cioran)

Sunt multe lucruri de care-mi este teama; frici pe care mi le ascund pe sub piele. Mi-e frica de inaltime, mi-e frica sa conduc, sunt claustrofoba, mi-e frica de singuratate, mi-e frica de Dumnezeu, mi-e frica de unii oameni, mi-e frica sa visez prea sus, sa zambesc prea mult, mi-e frica sa nu dezamagesc, sa fiu dezamagita, sa am incredere, mi-e frica sa nu traiesc asa cum imi doresc, mi-e frica sa nu ma pierd pe drum intre cine sunt si cine vreau sa fiu, mi-e frica sa ma las purtata de val.

Sunt multe sentimente pe care nu le stapanesc; haosul pe care il provoaca bataia lor ma sperie. Memoria trupului, cuvintele, strazile, sunt urme pe care nu le pot controla. Teama se naste din absenta lor, din vina, din instrainarea de pamant; pamantul in care au stat adanc infipte radacini. Mi-e frica sa inchid ochii in van in fiecare noapte stiind ca pastrez inca, teama din trecut vie.

Sunt frici pe care nu le pot suprima, indiferent de orice; momente de slabiciune in care imi amintesc ca totul e efemer, prea firav sa dureze in timp, prea tarziu sa fie vindecat, inutil de explicat... Doar timp care poarta alte temeri in fiecare zi, unele care sa le inlocuiasca poate pe cele vechi, dar niciodata sa le stearga.

***

Noapte buna.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu