the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

[151] and out

Vine viitura! se aude. Sper totusi sa fie o eroare de buletin meteorologic pentru ca nu-mi plac drumurile lungi, prin ploaie si in niciun caz, la intoarcere, nu mi-as dori sa ma plimb pe Brailei cu barca :)). 

Traversez o saptamana dificila, una mai mare decat aia Mare, as putea zice. Incep sa simt emotiile dinaintea examenelor si numai gandul ca voi sta cu un pix in mana deasupra unei foi cu grile, imi strange stomacul. Luni l-am avertizat ca o sa fiu insuportabila. Trebuia sa recunosc ca pana acum, exceptand seara trecuta cand ne-am ciondanit vreo 20 min la telefon:D, totul a fost ok. Suntem tensionati si frustrati si de toate insa nu cred ca o sa ne "batem la bataie", chiar daca noaptea e lunga :-" :)) :*.

In seara asta, numaratoarea se opreste. Cele 151 de zile par atat de putine incat mi-e greu sa-mi imaginez cum au gazduit atatea intamplari, sentimente, atatia oameni noi, atatea locuri noi si ganduri. Imi imaginam experienta asta altfel but it turned out to be just fine. Great i might say! Acum sunt sigura ca totul merge in directia buna, pentru toti.

**

Lotta love, M.

2 comentarii:

abia astept sa te scot la o plimbare romantica cu barcuta pe Brailei :))

 

are careva o gondola? :)))

 

Trimiteți un comentariu