the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Tacut (la trecut)

[timpuri pentru spirit, si nu pentru trup...beautiful!]

Lumina mea, ingroapa-te cu mine

La primavara poate incoltim

Si ne dam iarasi marilor multimi

Lumina mea, altfel nu va fi bine

Ochii mi s-au marit de-atat amurg

Si sufletul, la fel, de-atata noapte

Sa fim dintre acei ce stiu sa rabde

Cum norii trec si raurile curg


Nu orice ingropare este moarte

Pana la brau si mult mai sus de brau

Lumina mea, de vom pleca departe

Cum trece-un nor, cum curge cate-un rau

Noi ne vom ingropa in cate-o carte

Tacut ca doua boabe mari de grau

Noi ne vom ingropa in cate-o carte

Tacut ca doua boabe mari de grau


Versuri: Adrian Paunescu

2 comentarii:

Superb !
Si lasand cuvintele la o parte , ador si starea care mi-o da cand o citesc .
Starea de liniste . Relaxare . Transa .

 

Trimiteți un comentariu