the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

1012011

The movie i love these days :
*
*
The song of today:
*
*
E inceput de an. Ma simt putin obosita, poate usor mahmura, usor nostalgica, destul de increzatoare. Nu mi-am analizat mutarile de anul trecut, nu mi-a pasat. Trecutul e trecut si il simt in oase, prin pori, in lungimea firului de par, in impulsurile pe care mi le stapanesc, gandurile pe care mi le educ, in ceea ce sunt azi, la mii de kilometri distanta de ceea ce iubesc cel mai mult.

Lucrurile se intampla cu un scop, si n-am invatat asta dintr-un film. Oamenii vin si pleaca, unii isi pastreaza locuri importante altii se evapora treptat. In fiecare zi imaginea de ansamblu se schimba. Noi ne schimbam. E involuntar. A fost un an bun! imi zic. Urmeaza unul memorabil. Sa fiti iubiti!

Lotta luv, M.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu