the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Roses in December

Ce faci in prima zi de vacanta?

Dormi frate! Aia faci! Somn nervos, cu toate nadufurile, in toate conditiile, somn! Cel putin 12 ore, eu atat am putut :D. Ok! Al doilea examen mi-a demonstrat ca daca vroiam sa ajung intr-un loc in care chiar se invata carte atunci am ajuns unde trebuie. N-am sa ajung eu chiar la NASA dupa tot anul asta plin de provocari insa, viata de student in Portugalia e din ce in ce mai uimitoare!

Patul dublu (1pat+1pat=love) si draperia strans lipita de geam au contribuit perfect la cele cateva ore de recuperari masive dupa mini-sesiunea din ultimile doua saptamani. Probabil as fi dormit inca vreo 12 ore daca nu se auzeau voci straine pe hol sau daca nu rasunau de zor telefoanele. A meritat oricum, ce-i mult strica!

Adunare simpla : pranz bulgaresc, plimbare pur romaneasca cu colinde pe strada si cumparaturi din magazin in magazin, apoi cina braziliana, dans, muzica, amestec de stari si senzatii, rau de emotii care iti inunda mintile, le amesteca, le provoaca, le intretin. Poate de asta, sau poate si de asta, imi lipsesti atat de mult, mai mult decat credeam.

Intru incet incet in atmosfera de Craciun. Toate luminile din Braga, forfota de pe strazi, din magazine, brazii deja impodobiti, sosetutele atent puse in geam la caminul de fete, manusile, fularul, mirosul de brad,veselia, candoarea, lumina de pe fetele tuturor ma coplesesc. Zilele trecute am ascultat colinde in sala de studiu - nici nu stie Hrusca ce audienta mixta a avut!:> Nu prea stiu cum sa reactionez de Craciun. Nu stiu cum sa fiu, ce sa spun, ce sa nu spun, sau ce sa-mi doresc. Ma transform totusi pe dinauntru si ma uimesc atunci cand. din senin, ma predau in fata lumii, cu umerii dezgoliti, dezbracata de propriile-mi slabiciuni, scuturi care se evapora treptat.


In ultima luna din an se zice ca trebuie sa fii mai bun, mai analitic, mai introspect. Suntem buni in teorie! ma gandesc, insa cand vine vorba de practica... N-am sa ma scot din ecuatie! Nu intentionez sa fiu mai buna in ultimile zile din an, mai introspecta sau mai critica. Nu intentionez nici sa indrept cuvinte spuse, actiuni facute, ganduri mestecate si scuipate in clipe mai mult sau mai putin potrivite. Ma simt bine asa si ar insemna sa ma conformez la niste "reguli" doar sa fiu in rand cu lumea. Nu faceti asta! Nu fiti altii doar ca asa trebuie sa fiti la sfarsit de an. Fiti voi! E singurul inceput bun pentru un an nou in care sa va permiteti sa gresiti ca sa puteti invata, si poate cel pe care mi-l doresc pentru 2011.

Nu vreau sa vorbesc totusi de sfarsitul lui 2010 asa ca am sa ma opresc aici. Mi-e dor de tine, si de voi. Si Braga nu cunoaste zapada, nici frigul care te obliga sa te ascunzi in alte brate, sa saruti cu buzele inghetate sau sa desenezi inimioare pe geamuri de sticla. E alta iarna, straina de tot ce as putea sa cunosc!

Lotta love, M.
["God gave us memory so that we might have roses in December"]

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu