the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

just Saturday

Savurez cu mandrie salata de fructe tocmai preparata in camera noastra mica dar cozy. Sunt franta de oboseala. Simt o durere ciudata care se intinde in tot corpul. Sunt orele de somn pierdute toata saptamana; s-au pus cap la cap si ma ajung din urma incetul cu incetul. E sambata seara, una diferita de toate sambetele de pana acum. Spaland cateva pahare in bucatarie, n-am putut sa ignor veselia prietenilor din Capo Verde sau Ghana.

Oana imi da nota 10 pentru salata si eu realizez ca tocmai am o prima poza cu amicul din Ghana. Imi spune pe un ton cald ca nimeni n-o sa stie ca eram imbracata in pijamale si zambesc. Anabella fredoneaza "I got a feeling" curatand cativa struguri pentru alta salata, bataindu-se langa mine la chiuveta. In curand bucataria o sa fie plina de brazilieni cu chef de petrecere, fete parfumate, frumos aranjate pentru club.

Baietii isi fac probabil incalzirea la Rick's cu "Super Bock" si in camera rasuna PRO FM. E ciudat dar azi am avut un deja vu plimbandu-ma pe strazile Bragai. Purtam un pulover si in aer era miros de primavara. Lucho mergea la Pingo Doce pentru cateva cumparaturi.

E doar o seara de sambata. Alta seara de sambata in lovely Braga.
Sunt atat de obosita dar zambesc. E sublim.

Love,M.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu