the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Smth wow

Verificand Feisbucul azi-dimineata (a se citi "la pranz") am dat peste blogul unui amic. Din cautari in cautari, pe teritoriul respectivului amic am descoperit un articol care face referire la Wordle.com . Este vorba de o "aplicatie" care iti arata ce subiecte invoci cel mai des pe blog sau ce cuvinte repeti in postari. Evident, n-am rezistat tentatiei si rezultatul se observa in imaginea de mai sus.

Pe scurt, folosesc foarte mult cuvantul "singura", cel putin in cele 10 postari de pe pagina principala, si la fel ca amicul meu, conjunctia "si". Imaginea de ansamblu a cuvintelor aranjate frumos, imi arata inca o data ca trecutul e o constanta in prezent desi, as zice eu, sunt pe drumul cel bun. Amintirile sunt bune atat timp cat stii sa le scoti din sertar atunci cand trebuie.

Fain nu? Credits go to Titus!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu