the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Primeiro


In Gara din Braga e liniste si pustiu. Lumea se misca incredibil de repede, isi ridica bagajele cu forte necunoscute si pana sa distingi forme, culori, au disparut! Raman doar trenurile, acele incrucisari de metrou si Intercity, uitate intre zidurile portugheze construite cu rabdare. Acolo imi aduc aminte ca in urma cu fix o luna, ma grabeam sa tin pasul cu ceilalti calatori, cu mai mult antrenament decat mine, in a-si ridica bagajele si a disparea in van.

Acolo incepe setea de necunoscut. Acolo se desfac aripile. Acolo ma copleseste dorul.

In ziua cand am implinit o luna pe pamant strain, m-am urcat in tren spre Guimaraes, orasul in care s-a nascut Portugalia. A fost o dupa-amiaza placuta impreuna cu prietenii mei, vizitand castele, strazi inguste, piete ce ascund dialoguri istorice, monumente ridicate in cinstea conducatorilor, fantani arteziene superbe. Portugalia e mai mult decat fermecatoare! Nu trece o zi in care sa nu-mi amintesc ca, visele devin realitate daca iti doresti!

Lotta love, M.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu